درباره یخچال وستینگهاوس و عیب یابی آن

تعمیر انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و پکیج

۴ بازديد

وستینگهاوس یا وستینگهاوس یک برند آمریکایی در زمینه تولید لوازم برقی و خانگی است. موسس این شرکت جورج وستینگهاوس مهندس برق کارآفرین است که فعالیت خود را از سال 1886 آغاز کرد.این شرکت لوازم خانگی با حدود یک قرن تجربه در زمینه تولید انواع لوازم برقی یکی از معروف و محبوب به شمار می رود. برندهای سراسر جهان کیفیت بخشی جدایی ناپذیر از محصولات Westinghouse است. اگرچه این شرکت مدتی است که تولید خود را متوقف کرده است، اما محصولات آن همچنان در بازارهای جهانی و ایران موجود است. در دهه 60 و 80 لوازم خانگی وستینگهاوس در بازار ایران رکود زیادی داشت اما در دهه اخیر توانسته با کیفیت منحصر به فرد خود دوباره سهم واقعی خود را در بازار ایران پیدا کند.

یخچال وستینگهاوس

همانطور که می دانید یخچال یکی از اجزای ضروری هر خانه و آشپزخانه ای است و برای نگهداری مواد غذایی به آن نیاز دارید. یخچال با فراهم آوردن محیطی با دمای پایین امکان نگهداری طولانی مدت مواد غذایی را به شما می دهد و هر زمان که بخواهید می توانید به راحتی به انواع میوه ها و مواد غذایی دسترسی داشته باشید.

شرکت Westinghouse لوازم خانگی مختلفی تولید می کند که از مهمترین آنها می توان به یخچال، کولر و اجاق گاز اشاره کرد. ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، فر، مایکروفر و هود از دیگر محصولات جانبی تولید شده توسط این شرکت می باشد. اما محصولی که باعث شده بیشتر افراد این برند را بشناسند یخچال و اسپلیت های آن است. این شرکت اولین تولید کننده کولر گازی اینورتر کم مصرف (با مصرف انرژی A) در جهان می باشد. یخچال فریزر وستینگهاوس با طراحی منحصر به فرد و کیفیت و دوام بالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و می تواند پاسخگوی نیازهای همه علایق و سلایق مختلف در سراسر جهان باشد. این محصولات در شرایط آب و هوایی مختلف به خوبی عمل می کنند و همین امر باعث گسترش بازار جهانی این محصولات شده است. دوام رمز محبوبیت بالای محصولات این برند آمریکایی است. انواع یخچال فریزر اعم از یخچال فریزر و یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید توسط این شرکت تولید می شود.

نحوه نگهداری از یخچال فریزر وستینگهاوس

مانند سایر وسایل برقی، یخچال نیز روش نگهداری خاصی دارد. قبل از استفاده از هر وسیله برقی بهتر است دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کنید تا در صورت تغییر در عملکرد یا صدای آن بتوانید سریعا آن را شناسایی و در صورت امکان تعمیر کنید. احتمال خرابی انواع یخچال فریزر تولیدی وستینگهاوس به دلیل کیفیت بالای قطعات به کار رفته در آنها بسیار کم است اما این دستگاه ها نیز مانند سایر لوازم برقی خانگی آسیب می بینند. در اینجا لیستی تهیه کرده ایم که به شما کمک می کند تا در مورد یخچال وستینگهاوس و عیوب آنها بیشتر بدانید. در هر صورت بهتر است پس از بروز هر گونه مشکل با مراکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس تماس گرفته و از اقدامات منفعلانه خودداری نمایید.

ایرادات احتمالی در یخچال وستینگهاوس

برخی از ایراداتی که در یخچال وستینگهاوس مشاهده می شود عبارتند از:

  • افزایش صدای کارکرد موتور
  • صدای بوق که می تواند به دلیل اختلال باشد و قطع نشدن آن
  • انتقال برق به بدنه یخچال فریزر
  • مشکل بسته شدن درب یخچال یا فریزر: این ممکن است به دلایل مختلفی باشد که معمولا خرابی لاستیک اطراف آن یکی از شایع ترین دلایل آن است.
  • یخ زدایی نکردن یخچال فریزر وستینگهاوس
  • جریان یا چکیدن آب در قسمت های مختلف یخچال به خصوص قسمت فریزر
  • گرم شدن داخل یخچال یا فریزر و خراب شدن مواد غذایی داخل آن
  • خودکار نکردن موتور یخچال فریزر وستینگهاوس و کارکرد دائمی آن
  • خاموش شدن موتور یخچال فریزر وستینگهاوس
  • چراغ دمای چشمک زن یا صفحه LED یخچال وستینگهاوس یا ساید بای ساید
  • نشت گاز یخچال فریزر وستینگهاوس
  • فراستینگ یخچال فریزر وستینگهاوس به خصوص در قسمت فریزر مدل های مختلف آن
  • بو یا طعم نامطبوع آب و غذا در یخچال
  • خرابی آبسردکن یا یخ ساز یخچال و فریزر Wesinghaus

عیب یابی اتوماتیک یخچال فریزر وستینگهاوس

یخچال های وستینگهاوس مانند بسیاری از یخچال های امروزی دارای سیستم عیب یابی خودکار هستند تا در صورت بروز مشکلاتی با نشان دادن کد خطا در صفحه LED به ما کمک کنند تا مشکل را زودتر حل کنیم. یخچال خود را تعمیر کنید. در اینجا برخی از خطاهای رایجی که ممکن است در مدل های مختلف یخچال وستینگهاوس مشاهده کنید را گردآوری کرده ایم. البته باید توجه داشته باشید که خطاهای مختلف در مدل های مختلف ممکن است تعابیر متفاوتی داشته باشند. بنابراین در صورت مشاهده پیغام خطا بهتر است به دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید.

خطای E0 در وستینگهاوس در کنار هم

خطای E0 می تواند به دلایل مختلفی باشد. این خطا می تواند به دلیل کار مداوم سنسور فریزر، قطع و یا خرابی آن باشد. البته خرابی برد الکترونیکی یخچال فریزر نیز می تواند باعث بروز خطای E0 شود.

همانطور که از نام سنسور فریزر پیداست، نقش آن تشخیص دمای فریزر است. این سنسور به تغییرات دمای تنظیم شده حساس بوده و دما را به برد الکترونیکی یخچال ارسال می کند. خرابی سنسور فریزر یکی از دلایل اصلی تغییر دمای فریزر است زیرا در این صورت دمای صحیح فریزر تشخیص داده نمی شود. در این صورت بهتر است سنسور فریزر را تعویض یا تعمیر کنید که برای این کار نیاز به کمک تکنسین تعمیر یخچال وستینگهاوس دارید. مراجعه به مراکز و نمایندگی های مجاز تعمیر یخچال وستینگهاوس به دو دلیل ضروری است: 1. این تکنسین ها از قطعات اورجینال نیز استفاده می کنند. 2. آموزش های لازم برای تعمیر یخچال شما را دیده اند.

خطای E1  در یخچال وستینگهاوس

کد خطای E1 معمولا مربوط به سنسور یخ زدایی دستگاه است. این خطا می تواند مربوط به خرابی سنسور، قطع شدن آن از یخچال و یا از برد الکترونیکی دستگاه باشد. همچنین مقدار اهمی سنسور نیز باید بررسی شود.

یخ زدایی به معنای انجماد سریع است و خرابی سنسور یخ زدایی باعث تجمع یخ در دستگاه می شود که فرآیند خنک سازی یخچال را مختل می کند. تکنسین حسگر شما را در صورت نیاز تعمیر خواهد کرد. اگر دمای داخل یخچال شما نیز با مشاهده ارور E1 در حال افزایش بود، احتمالاً باید آن را تعویض کنید.

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.